Główne dwa cele tego kursu to zapewnienie optymalnej opieki pacjentowi oraz poprawa wyniku finansowego Twojej praktyki.
Oczywiście najważniejszym zasobem praktyki są Twoi współpracownicy, dlatego poznasz również konkretny program do tworzenia zmotywowanego zespołu, którego działania pokażą zaangażowanie w wynik Twojej praktyki. Podczas tego kursu Larry podzieli się rozwiązaniami
i wieloletnim doświadczeniem z wielu luksusowych gabinetów, znakomicie funkcjonujących
w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj pacjenci wymagają nie tylko najwyższego poziomu leczenia,
lecz także najwyższego poziomu opieki przed i po leczeniu. To, czego pacjenci są w stanie doświadczyć najbardziej, to poziom empatii, zrozumienia i jasnych komunikatów.
Utrzymanie relacji z pacjentem opiera się na: odpowiedniej komunikacji, jasnych
i powtarzalnych schematach, dbałości o szczegóły i umiejętnym zarządzaniu kryzysowym
(sporne kwestie finansowe, ustalanie terminów wizyt, pacjent roszczeniowy). Ten kurs pozwoli
Ci opanować wszystkie powyższe zagadnienia w stopniu zaawansowanym.
INFORMACJE O KURSIE
PROWADZĄCY: Larry M. Guzzardo
KOLEJNY TERMIN: 2021