Definicje
1) Zarówno kursy stomatologiczne praktyczne, jak również teoretyczne oraz kursy medyczne, w skrócie zwane Kursem – to szkolenia przeznaczone dla lekarzy stomatologów, techników dentystycznych, higienistek stomatologicznych lub innych osób związanych z funkcjonowaniem praktyki stomatologicznej albo z rynkiem stomatologicznym, zwanych dalej Uczestnikami.
2) Kurs może odbywać się w formie wykładu teoretycznego, wykładu i pokazu, wykładu i warsztatu praktycznego lub jako inne zajęcia o charakterze dydaktycznym
3) Kurs może odbywać się odbywać również w formie on-line.
4) Kurs on-line jako „ odtwarzany” – W przypadku kursów on-line obowiązek Uczestnika zapłaty ceny za dostęp do kursu (bez względu na to czy Uczestnik faktycznie skorzysta z dostępu) powstaje z chwilą rejestracji i zamówienia kursu. Po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności wynagrodzenia za dostęp do kursu on-line Uczestnik uzyskuje możliwość wielokrotnego odtworzenia filmu szkoleniowego przez okres 90 dni.
5) Organizatorem kursu jest firma ADP Dorota, Przemysław Stankowscy, Robert Białach s.c. NIP: 782-256-75-35 z siedzibą w Poznaniu 61-052, ul. Mogileńska 10A/2.
Uczestnicy
1) Uczestnikiem kursu może zostać każda osoba, która wyrazi – drogą e-mailową, telefoniczną lub w inny, przyjęty zwyczajowo sposób, chęć uczestniczenia w szkoleniu.
2) Uczestnik, zgłaszając się na kurs, akceptuje zasady określone w niniejszym regulaminie.
3) uczestnikiem kursu może być wyłącznie osoba pełnoletnia
4) Uczestnik winien podać dane niezbędne do wystawienia faktury oraz certyfikatu/zaświadczenia.
Obowiązki organizatora kursu
1) Organizator dba o bezpieczeństwo w miejscu odbywania się kursu, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.
2) Organizator zapewnia przebieg kursu zgodny z wcześniej opublikowanym programem.
3) Organizator zapewnia wysoki poziom merytoryczny kursu, realizowany przez wykładowców z odpowiednimi kwalifikacjami i kompetencjami.
4) Organizator wystawia certyfikat ukończenia kursu i/lub w przypadku kursów zarejestrowanych w Izbie Lekarskiej, zaświadczenie o odbyciu kursu, zawierające odpowiednią liczbę punktów edukacyjnych.
Rejestracja z obowiązkiem zapłaty
Złożenie zamówienia na dane szkolenie pociąga za sobą obowiązek zapłaty w ciągu 7 dni od daty rejestracji. Wysokość opłaty jaką należy wnieść po zarejestrowaniu jest podana w opisie danego kursu oraz w niniejszym regulaminie.
Opłaty za kursy praktyczne
- Opłaty za kursy praktyczne z OKLUZJI
a/ Opłaty dotyczące poszczególnych kursów praktycznych z okluzji ustalone są w walucie USD i będą przeliczane na złote polskie według średniego kursu NBP na 41 dzień poprzedzający dzień danego szkolenia. Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora o cenie w złotych polskich danego kursu praktycznego na 41 dni przed jego rozpoczęciem .
b/ Opłaty za uczestnictwo w całym cyklu kursów praktycznych, na który składają się bloki tematyczne wynoszą:
- Rejestracja Centralnej Relacji równowartość 4600 USD
- Planowanie leczenia estetycznego równowartość 4600 USD
- Magia ekwilibracji równowartość 4800 USD
- Mistrz estetyki zębów przednich równowartość 4800 USD
c/ Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 6000,00 PLN na poczet cyklu kursów najpóźniej do 7 dni od daty „rejestracji z obowiązkiem zapłaty” lub pisemnego poinformowania przez Organizatora o konieczności uiszczenia w/w zadatku (Organizator może wyrazić pisemną zgodę na inny tryb wpłaty). Zadatek będzie pomniejszał cenę Kursu „Mistrz estetyki zębów przednich”
d/ W razie niewykonania umowy przez ADP zadatek podlega zwrotowi wyłącznie w uiszczonej przez Uczestnika wysokości.
e/ wnoszenie opłat z możliwością ratalną za uczestnictwo w kursie pt.” Cykl kursów praktycznych z okluzji” są przedmiotem oddzielnej umowy o warunkach uczestnictwa w kursie.
- Opłata za kurs praktyczny zaawansowany – MISTRZ TRUDNYCH PRZYPADKÓW
a/ Zadatek za kurs w wysokości 2000 PLN trzeba wnieść najpóźniej do 7 dni od daty „rejestracji z obowiązkiem zapłaty” (chyba, że Organizator wyraził pisemna zgodę na inny tryb wpłaty).
- Odpłatność za kursy praktyczne dla techników dentystycznych
a/ oplata jako słuchacz wynosi 3000 PLN .Technicy dentystyczni nie wykonują ćwiczeń praktycznych podczas warsztatów. Maksymalna ilość uczestniczących techników dentystycznych to 5 osób.
Opłaty i terminy wnoszenia za kursy praktyczne, pozostałe kursy, seminaria praktyczno –teoretyczne
Wysokość opłat, możliwość opłat w ratach oraz terminu jej wnoszenia za poszczególne kursy praktyczne i teoretyczne, szkolenia, seminarium jest dostępna w zakładce „Szkolenia” po wybraniu odpowiedniego kursu.
Opłaty za kursy należy wnieść najpóźniej do 7 dni od daty „rejestracji z obowiązkiem zapłaty”. Jeśli organizator wyrazi zgodę na dokonanie płatności w ratach za dany kurs to odpłatność może zostać dokonana w 2 równych ratach zwiększonej o 5% całkowitej należności. Pierwsza wpłata do 7 dni po „rejestracji z obowiązkiem zapłaty” , druga rata na 31 dni przed wykonaniem usługi szkoleniowej. Całkowite uregulowanie należności do 100% musi nastąpić na 31 dni przed wykonaniem usługi szkolenia i ma charakter ostateczny i definitywny a zatem nie podlega zwrotowi. Jeżeli zgłoszenie ma miejsce na 31 dni (lub mniej) przed rozpoczęciem kursu, należy uregulować 100% należności, która nie podlega zwrotowi. W przypadku opłat promocyjnych lub rabatów, należność reguluje się w czasie wyznaczonym w ofercie.
- Dane do wnoszenia opłat
Osoby chętne do uczestniczenia w kursie, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym lub e-mailowym oraz po potwierdzeniu przyjęcia na kurs przez Organizatora, wpłacają pieniądze na poniższe konto:
Akademia Dawsona Polska
- Mogileńska 10 A/2, 61-052 Poznań
Santander 63 1090 1447 0000 0001 2281 8573
- Pozostałe informacje
a/Uczestnikowi, który zapłacił za kurs, a nie poinformował Organizatora o swojej nieobecności na 31 dni przed podanym terminem kursu lub odwołał obecność w terminie krótszym niż 31 dni wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
b/Uczestnikowi, który zapłacił za kurs i odwoła swój udział z wyprzedzeniem większym niż 31 dni, zostanie zwrócone 100% wpłaconej kwoty.
6) Każdy Uczestnik, zapisując się na kurs telefonicznie lub e-mailem, dostaje potwierdzenie uczestnictwa pocztą elektroniczną.
7) Warunkiem uczestnictwa w kursie jest podanie danych adresowych (jak do faktury) wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mailowym.
8) Organizator, z przyczyn niezależnych od niego, może odwołać kurs, podając jednocześnie następny termin szkolenia.
Kursy:
1) Kursy odbywają się w terminach i miejscach podanych wcześniej w materiałach informacyjnych/reklamowych lub na stronie internetowej Akademii Dawsona Polska.
2) Kursy prowadzone są przez wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i kompetencjach. Informacja o wykładowcy znajduje się w materiałach informacyjnych/reklamowych lub na stronie internetowej Akademia Dawsona Polska w zakładce „Szkolenie” po wybraniu odpowiedniego kursu. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany wykładowcy, gwarantując jednocześnie taki sam poziom merytoryczny nowego prowadzącego.
3) Organizator zapewnia sobie możliwość zmiany daty kursu i/lub miejsca kursu. W takiej sytuacji wszyscy uczestnicy kursu zostaną o tym poinformowani drogą e-mailową lub telefoniczną. W przypadku takiej zmiany Uczestnicy mają prawo wycofać się z udziału w kursie, a Organizator zobowiązuje się do zwrotu 100% wpłaconej kwoty.
4) W przypadku, gdy kurs zostanie odwołany z przyczyn siły wyższej , Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu w nowym terminie, bez pobierania żadnych dodatkowych opłat. Również w przypadku takiej zmiany Uczestnicy mają prawo wycofać się z udziału w kursie, a Organizator zobowiązuje się do zwrotu 100% wpłaconej kwoty.
5) Zwrot pieniędzy, wynikający z niniejszego regulaminu, będzie dokonany przelewem na konto Uczestnika.
Uwagi organizacyjne
- W powyższym zakresie Uczestnicy poprzez przystąpienie do udziału w szkoleniu wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu przeprowadzenia szkolenia/warsztatów.
- Uczestnicy w każdym momencie mają dostęp do swoich danych osobowych.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- Współadministratorami Państwa danych osobowych są: Dorota Stankowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą DOROTA STANKOWSKA PRAKTYKA DENTYSTYCZNA, ul. Mogileńska 10A/2, 61-052 Poznań, REGON: 300116101, NIP: 7822280673 i Przemysław Stankowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GABINET STOMATOLOGICZNY Przemysław Stankowski, ul. Pilska 15, 61-045 Poznań, REGON: 634518967, NIP: 8521932070 oraz Robert Białach prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ROBERT BIAŁACH INDYWIDUALNA PRAKTYKA DENTYSTYCZNA, os. Stefana Batorego, nr 82K, lok. 2, 60-687 Poznań, NIP: 9721257722, REGON: 362652044 prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowę spółki cywilnej pod nazwą ADP Dorota, Przemysław Stankowscy, Robert Białach s.c., ul. Mogileńska 10A/2 61-052 Poznań, REGON: 302626303, NIP: 7822567535, tel: 508 561 070, e-mail: biuro@akademiadawsona.pl;
- Po wpisaniu do bazy the Dawson Academy administratorem Państwa danych jest także the Dawson Academy z siedzibą w Stanach Zjednoczonych 390 4th Street North, Suite 200, St. Petersburg, Florida 33701, USA.
- Inspektorem ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwie Administratora jest Pani Magdalena Tomczak, mail: mt@osw.pl, tel. 691 357 899
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania usługi szkolenia na podstawie:
- 6 ust. 1 pkt. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie wykorzystania wizerunku na stronie internetowej Administratora oraz jego mediach społecznościowych, a także danych kontaktowych w celach marketingowych;
- 6 ust. 1 pkt. b Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- 6 ust. 1 pkt. c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych;
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z nami w zakresie usług IT, księgowości, operator pocztowy, fotograf. Odbiorcami mogą być także banki lub podmioty zajmujące się obsługą prawną, kanały social media, w szczególności Facebook, Instagram.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest ono warunkiem zawarcia Umowy i skorzystania z usługi szkolenia. Niepodanie tych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia Umowy i skorzystania z usługi szkolenia.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub do czasu wycofania zgody, gdy przetwarzanie danych odbywa się na jej podstawie
- Państwa dane mogą podlegać profilowaniu, konsekwencją czego będzie wyświetlanie dopasowanych materiałów marketingowych
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o sposobie składania skargi dostępne są na stronie internetowej organu nadzorczego.
Reklamacje, zwroty
1) Uczestnicy mają prawo do reklamacji związanych m.in. z poziomem kształcenia, komunikatywnością prelegenta, niedociągnięciami organizacyjnymi. Reklamacje powinny być składane droga e-mailową lub pocztą na adres Organizatora. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
2) Uczestnicy kursów mogą przesyłać drogą e-mailową recenzje kursu, opinie, zarówno pozytywne jak również krytyczne, a także propozycje zmian w programach kursów, tematy nowych kursów, propozycje usprawnień organizacyjnych itp. Wszystkie tego typu sugestie zostaną rozpatrzone przez Organizatora ze szczególną starannością.
Dofinansowanie z instytucji zewnętrznych
1) Podpisanie umowy z instytucją zewnętrzną dokonującą dofinansowania stanowi potwierdzenie rejestracji na kurs.
2) Ceny za kursy amerykańskie w przypadku dofinansowań ustalane są raz w roku i obowiązują przez cały kolejny rok kalendarzowy.
Pozostałe regulacje
1) Firma Akademia Dawsona Polska, Organizator kursów, pragnie zapewnić uczestnikom najwyższy poziom merytoryczny i organizacyjny kursów, stąd kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie będą rozpatrywane w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem oraz zwyczajowymi rozwiązaniami, przede wszystkim, korzystnymi dla Uczestników kursów.
2) Wszystkie bieżące informacje o kursach, w tym lista kursów wraz z programami oraz harmonogramy kursów, znajdują się na stronie internetowej Organizatora: www.akademiadawsona.pl